piątek, 15 listopada 2013

Konkurs plastyczny "Deszcz dzwoni o szyby"



Warunki uczestnictwa:
1.Uczestniczyć w konkursie mogą dzieci i młodzież w wieku 5-16 lat.
2.Każdy uczestnik może przesłać na konkurs jedną lub dwie prace (format
A2 lub A3).
3.Prace mogą by wykonane w dowolnej technice malarskiej, rysunkowej lub
graficznej (nie będą oceniane grafiki komputerowe)
4.Wszystkie prace na odwrocie powinny być opatrzone opisem: imię, nazwisko autora,
wiek, adres placówki,którą reprezentuje oraz telefon kontaktowy
Prace nieopisane będą zdyskwalifikowane (nie będą oceniane prace zbiorowe)

Prace można przynosić do wtorku 19 listopada. 

Edycja 19.11. - wpłynęły trzy prace, Oli B., Mai i Michała.

 
 

3 komentarze:

  1. Cieszę się, Basiu, że przydała się informacja ode mnie:)

    Bardzo inspirujący temat konkursu.
    Wystarczy uruchomić wyobraźnię i....... do dzieła!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, ze moje dzieci uruchomią wyobraźnię i powstanie choć kilka prac. Mam bardzo zdolne plastycznie i twórczo dzieci w klasie! A Tobie bardzo dziękuję za informację.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podobają te nisko kłaniające się drzewa!! I chmurki... I ludziki pod parasolami...

    OdpowiedzUsuń