sobota, 20 czerwca 2015

Pożegnalne ognisko

Dziś o godzinie 15-tej, zgodnie z zaproszeniem, przyjechałam na polanę na obrzeżach Chotomowa, gdzie odbywało się klasowe ognisko pożegnalne. Ogień już płonął, a kiełbaski czekały na pieczenie


Dorośli rozmawiali, a dzieci się bawiły. Było bardzo wesoło! Wprawdzie po 19-tej spadł rzęsisty deszcz, ale stanowił dodatkową atrakcję dla młodszych uczestników imprezy :)


To wspólnie spędzone popołudnie zostanie mi w pamięci i bardzo za nie dziękuję Rodzicom i Dzieciom. I za podziękowania, życzenia oraz odśpiewane "sto lat", przy którym łza wzruszenia zakręciła mi się w oku. Mam nadzieję, że to były dla Was dobre lata. Dla mnie były. 
                                                                                                                            Wychowawczyni

 

6 komentarzy:

  1. Pani Basiu.
    Chciałam serdecznie podziękować z te trzy lata opieki nad naszymi dzieciakami oraz za przybycie na ognisko.Było nam bardzo miło, że mogła Pani być razem z nami!!!

    Pozdrawiam
    G.W

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Małgosiu, dziękuję wszystkim Państwu za trzyletnią współpracę, I za wczorajsze przesympatyczne popołudnie. Było mi bardzo miło! BT

      Usuń
  2. Pani Basiu bardzo serdecznie dziękujemy. Mamy nadzieję że miło będzie Pani wspominać Nasze Dzieciaczki i Nas Rodziców. I mimo to że nasze Skarby idą dalej mam nadzieję że i tak będziemy się spotykać.
    Dziękujemy :-)

    Karolina K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Karolino, będę zawsze bardzo ciepło myślała o Was wszystkich - i tych małych, i tych dużych. I będzie mi miło, jeśli kontakty między nami przetrwają. BT

      Usuń
  3. Pani Basiu bardzo dziękujemy za te wspólne trzy lata. Dziękujemy za naukę, za przekazaną wiedzę, za cierpliwość, za dobre słowo i czasami za te złe też ;) za uśmiech, a przede wszystkim za opiekę nad naszymi już prawie czwartoklasistami ;)

    Agnieszka B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Agnieszko, bardzo dziękuję za zaufanie do mnie, za powierzanie mi swoich pociech i za wszystkie uśmiechy i miłe słowa, jakie od Państwa otrzymuję. BT

      Usuń