wtorek, 15 października 2013

Dzień Nauczyciela w 2c

Dziś nie napiszę notki. Napisali ją chętni uczniowie. Jeśli chcecie się dowiedzieć, co działo się u nas w klasie, przeczytajcie ich relacje. 
                                                                                                              Wychowawczyni



Mój dzisiejszy dzień w szkole

Dzisiaj w szkole było bardzo fajnie, bo zamienialiśmy się rolami. Pani siedziała w ławce, a dziecko siedząc przy biurku nauczycielskim czytało zadanie. Bardzo nam się podobał dzisiejszy dzień. Nie wszystkie dzieci jednak zdążyły być dziś nauczycielami, więc jutro znów będziemy mogli się zamieniać. Już nie mogę się doczekać jutrzejszego dnia w szkole.
                                                                                                                     
                                                                                                                      Jakub W.


Dzisiaj w szkole obchodziliśmy Dzień Nauczyciela. Z tej okazji nasza pani pozwoliła nam wcielić się w rolę nauczyciela i poprowadzić kawałek lekcji. Sama natomiast przypomniała sobie jak to jest być uczniem. Dzisiaj w ramach "Kolorowej Trzynastki" jak zwykle daliśmy radę. Wszyscy przyszli na pomarańczowo. To był naprawdę fajny dzień.

                                                                                                                        Kuba Z.

Dzisiejszy dzień był super ! .W szkole obchodziliśmy Dzień Nauczyciela. Pani Basia pozwoliła każdemu przez chwile być nauczycielem i oceniać inne dzieci. Bardzo mi się to podobało.

                                                                                                                        Maja K.

Dzisiejszy dzień w szkole był bardzo fajny.
Była kolorowa 13 –wszyscy przyszli ubrani na pomarańczowo i robiliśmy zdjęcia.
Do naszej klasy przyszedł wicedyrektor a my zadawaliśmy pytania o jego pracę
w szkole. Opowiedzieliśmy dwa żarty i dyrektor bardzo się śmiał, ale musiał już
iść do biura. Zauważyłem, że mało robiliśmy w książkach no i to już wszystko.
Ciekawe, czego będziemy uczyli się jutro?

                                                                    Bartosz G.

Dzisiaj był Dzień Nauczyciela. Było bardzo fajnie Pani pozwoliła nam poprowadzić lekcje. Bardzo się  cieszyłem że mogliśmy  poprowadzić kawałek lekcji. Dziękuje za tą niespodziankę.

                                                                                                                         Michał  K.

Dzisiaj 15.10.2013 (wtorek) w klasie odbywał się Dzień Edukacji Narodowej zwany też Dniem Nauczyciela.
Nasza wychowawczyni pani Basia  pozwoliła nam poprowadzić kawałek lekcji, ja byłam trzecia albo czwarta (dokładnie nie pamiętam).
Najpierw moi koledzy i koleżanki kolorowali kwiatki a w tym czasie ja odliczałam im czas. Kiedy powiedziałam RĘCE DO GÓRY! wszyscy przerwali pracę a ja stawiałam CZERWONYM długopisem plusy i minusy, a przed końcem czasu, moi koledzy ciągle mnie o coś pytali!
(Pomyślałam sobie czy mam się rozerwać na DWIE części?) 
Dla mnie był to SUPER dzień.

                                                                                                                  Aleksandra B.

Dzisiejszy dzień był bardzo interesujący. Cała klasa zobaczyła jak
to jest być nauczycielem. Naśladowaliśmy naszą panią ,a nasza pani
naśladowała nas. Było bardzo zabawnie i fajnie. Ciekawe czy
jeszcze to powtórzymy.

                                                                                          Kacper B.

W klasie siedziałem w ławce, a Pani wybierała uczniów do prowadzenia lekcji.
Pierwszego wybrała Pani Kubę.  Kuba sprawdził się w tej roli.
Byli jeszcze : Szczepan, Ola, Michał i ja.
Byłem dumny, bo pomagałem dzieciom w lekcji, a Pani odrabiała lekcje w moim zeszycie.
To był interesujący dzień.

                                                                                                                   Janusz R.


Kolorowa 13 jak zawsze na 100% w 2c!


A dla mnie najpiękniejszym prezentem było tak wykonane ćwiczenie...


7 komentarzy:

  1. Piękne wypowiedzi. Podziwiam, że dzieciaczki są tak obyte z ortografią.
    Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne lekcje. Super opisane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super fajny dzień , fajnie było być nauczycielem.

    Kuba z.

    OdpowiedzUsuń
  4. A mnie zainteresowały te kolorowe dni...
    Ile takich w roku?
    Dotyczą tylko klasy czy całej szkoły?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolorowa 13 to konkurs, organizowany przez SU dla całej szkoły. 13 dnia każdego miesiąca (lub w winnym, wyznaczonym, bliskim 13 terminie, jeśli 13 wypada w dzień wolny od zajęć) uczniowie mają mieć na sobie znaczny element garderoby we wcześniej podanym kolorze. Konkurs wymyślony został w zeszłym roku i pokazywaliśmy się na blogu w comiesięcznych kolorowych wersjach :) W tym roku trwa jego druga edycja.

      Usuń
  5. Jak jest konkurs, są i nagrody?

    Kto je przyznaje?

    Indywidualnie czy klasowo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są nagrody :) Przyznaje je SU, na podstawie obliczeń (co miesiąc wpisujemy, ilu obecnych danego dnia uczniów danej klasy było ubranych konkursowo - obliczamy %). Nagrody są oczywiście dla klas.

      Usuń